Zobrazované ceny jsou platné dnes. Mohou se změnit dle výběru časového slotu při výběru doručení zboží

Často kladené otázky

ROZVOZ A DOPRAVA

Kam všude pennydomu.cz rozváží?

Pennydomu.cz momentálně rozváží pouze ve vybraných částech Plzně. Rozvoz probíhá na tyto uvedené PSČ: 301 00 / 312 00 / 316 00 / 317 00 / 318 00 / 320 00 / 321 00 / 322 00 / 323 00 / 326 00

Kde se dozvím, kdy ke mně přijede kurýr?

Den a čas dovozu (v rozsahu jedné hodiny) si vybíráte sami při Vaší objednávce. Dostupné časy se Vám objeví před dokončením objednávky ve Vašem košíku. Jakmile se začne Vaše objednávka připravovat, obdržíte od kurýra SMS s předpokládaným časem doručení a kontaktem na řidiče.

Jaká je cena za dopravu?

Cena za dopravu je 69 Kč, pokud není uvedeno jinak. Minimální výše nákupu je 500 Kč.

Přinese mi kurýr nákup až ke dveřím?

Ano, kurýr Vám přinese nákup až ke dveřím. Před doručením Vás bude telefonicky kontaktovat a vy se s ním přímo domluvíte na předání nákupu.

PLATBA

Jakým způsobem mohu nákup zaplatit?

Nákup lze zaplatit pouze bezhotovostně platební kartou. Jiný způsob platby není momentálně dostupný.

Proč se mi při platbě kartou online strhává vyšší částka, než je reálná částka nákupu?

Při platbě kartou online se na kartě blokuje o něco vyšší částka, než se vám ukáže při dokončení objednávky. Je to z toho důvodu, že Vaše objednávka obsahuje položky, které jsou účtované dle váhy. U tohoto zboží se Vám na platební kartě blokuje částka ve výši 5 % z ceny účtovaného zboží. Po předání zboží je z karty stržena skutečná cena zboží.

ZMĚNA OBJEDNÁVKY A JEJÍ ZRUŠENÍ

Mohu svou objednávku po jejím dokončení ještě změnit?

Bohužel, Vaši objednávku po jejím ukončení již není možné měnit, tudíž není možné do ní produkty přidávat či naopak rušit.

Mohu svou objednávku zrušit?

Objednávku je možné zrušit nejpozději 4 hodiny před plánovanou dobou doručení. Zrušení je možné provést pouze prostřednictvím zákaznické linky – tj. telefonicky na čísle 800 202 200. Zrušení Vám musí být potvrzeno pracovníkem call centra.

Moje objednávka byla stornována, je to možné?

Ano, v případě, že neprovedete platbu vaší objednávku nejpozději do 2 hodin před plánovaným doručením, bude vaše objednávka stornována. V případě, že budete mít o nákup zájem, vytvořte prosím novou objednávku.

NÁKUP NA PENNYDOMU.CZ

Koho mohu kontaktovat v případě jakéhokoli problému s mým nákupem?

V případě dotazů, nesrovnalostí ve Vaší objednávce, či podnětu ke zlepšení,  nás můžete kontaktovat prostřednictvím našich kontaktních údajů:

  1. Telefonicky na našem call centru : 800 202 200 – volba 2, od 8:00 do 20:00, od pondělí do neděle
  2. nebo e-mailem na pennydomu@penny.cz

Jak ochráníte můj nákup před kontaminací virem COVID 19?

Kurýři i pickeři používají roušky / respirátory (minimálně FFP2) – ty jim jsou distribuovány dle potřeb. Každý začátek směny je kurýrům i pickerům měřena teplota. Při doručování mají kurýři rukavice. Na každé pobočce mají k dispozici dezinfekční mýdla, gely a jiné dezinfekční přípravky, mají možnost vzít si nové rukavice, doplnit si dezinfekci do auta. Pickeři používají jednorázové rukavice, které po každém vypickovaném nákupu vyhazují a berou si nové, stejně jako si po každém vypickovaném nákupu umývají ruce dezinfekčním mýdlem. Kurýři si po každé trase taktéž myjí ruce dezinfekčním mýdlem. Všechno vybavení je pravidelně po každé směně dezinfikováno. Probíhá testování všech zaměstnanců antigenními testy. Vozy jsou pravidelně dezinfikovány ozonem. Dodržují se doporučené rozestupy a minimalizuje se osobní setkávání back-office a rozvozu.

  • Pro manipulaci s nebaleným pečivem se používají rukavice a kleště k tomu určené.
  • V případě specifických OBECNÝCH dotazů týkajících se COVID 19, můžete zákazníky odkázat na infolinku Ministerstva zdravotnictví:

Bezplatná informační linka ke koronaviru 1221 je k dispozici v pracovních dnech od 8 do 19 hodin a o víkendu od 9 do 16.30 hodin.

Nezkazí se chlazené a mražené zboží při přepravě autem?

Každé naše auto je vybavené chladícím a mrazicím boxem. Pokud máte tedy v nákupu chlazené či mražené položky, nemusíte se bát, že by se poškodily. V případě, že by vám kvalita doručeného zboží nevyhovovala, můžete samozřejmě kontaktovat zákaznickou podporu a položky reklamovat.

Je můj nákup omezen váhou?

Maximální váha Vašeho nákupu může být 50 kg, minimální váhový limit není stanoven. Minimální částka pro uskutečnění nákupu je 500 Kč.

Proč PENNY potřebuje moje osobní údaje?

Vaše osobní a identifikační kontaktní údaje potřebujeme proto, abychom vám nákup mohli doručit na vaši adresu a také abyste si mohli vytvořit svůj zákaznický účet pro pohodlné nakupování. Pokud u nás nakoupíte, můžeme vám zasílat informace o novinkách a akcích. Pokud nám k tomu dáte navíc souhlas, pak vám budeme posílat nabídky na míru přímo pro vás. Veškeré informace ohledně vašich osobních údajů a jejich nakládání s nimi je popsáno v Zásadách zpracování osobních uložených na www.pennydomu.cz.

REKLAMACE

Objednal jsem si produkt, který mi nepřišel, co mám dělat?

Při přijetí si svůj nákup zkontrolujte a v případě chybějícího či rozbitého zboží to nahlaste přímo kurýrovi. Kurýr upraví vaši objednávku přímo na místě a částka za toto zboží vám nebude účtována.

Pokud toto pochybení zjistíte až po odjezdu kurýra, kontaktujte naši infolinku na čísle 800 202 200 nebo na pennydomu@penny.cz , kde s vámi vše dořeší.

Jak mohu reklamovat zboží, které jsem zakoupil na pennydomu.cz?

Konkrétní zboží, které jste zakoupil na www.pennytest.mirandamedia.cz, můžete reklamovat v prodejně Penny Market na adrese U Prazdroje 2746, Plzeň.  Nákup reklamovaného zboží prokažte prodejním dokladem (fakturou), který vám byl zaslán do e-mailu po převzetí objednávky.

Kde zjistím, jaká práva mám při reklamaci zboží?

Vaše práva a povinnosti jsou uložena na stránkách našeho e-shopu na www.pennydomu.cz ve Všeobecných obchodních podmínkách. Podrobné informace ohledně reklamace naleznete také v Informačním a reklamačním řádu uloženém na www.pennydomu.cz.