Zobrazované ceny jsou platné dnes. Mohou se změnit dle výběru časového slotu při výběru doručení zboží

Jíška hotová tmavá Knorr 250 g

64,90 Kč 259,60 Kč / 1 kg
Skladem (>5 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Spolehlivě zahustí - bez hrudek - nejprodávanější na trhu* - praktický uzávěr Tmavá jíška Knorr. Jednoduše a rychle zahustí guláše, omáčky, šťávy k masu, polévky, ragú, pečená a další jídla, která jste dosud zahušťovali jíškou, zásmažkou nebo jinými doma vyrobenými zahušťovadly. Použitím hotové jíšky uvaříte rychleji a předejdete riziku hrudek nebo připálení. * Propočet Unilever ČR na základě odhadu prodejů (v kg) společnosti Nielsen v kategorii jíšek na auditovaném Českém maloobchodním trhu, v období 01/2013 - 12/2013.
Zase kuře k obědu? 12 plodin a 5 zvířecích druhů tvoří až 75% celosvětového jídelníčku. Potraviny, které jíme, vyžadují velké množství přírodních zdrojů. Do jídelníčku zařazujeme málo zeleniny. To vše byly důvody, které se společnost Knorr a WWF (World Wildlife Fund) rozhodly změnit. Společně sepsali seznam Future 50 Foods - 50 potravin budoucnosti, který má lidi inspirovat k doplnění svého jídelníčku o tyto suroviny. Tím prospějeme nejen našemu tělu vzhledem k vysokým nutričním hodnotám těchto potravin, ale jsou to i suroviny, které mají relativní pozitivní vliv na životní prostředí. Globální seznam obsahuje 50 potravin z celého světa, ale až 1/3 tohoto seznamu je běžná i pro náš region, jako například červené zelí, vlašské ořechy, jáhly, pohanka, luštěniny nebo třeba špenát. Více na www.knorr.cz #F50F Značka Knorr přináší chuť do našich životů. Značka Knorr je autentická, inspirativní a hravá. Značka Knorr oslovuje milovníky vaření. Značka Knorr pečuje o produkty tak, jako vy pečujete o jídlo pro své blízké. Značka Knorr dbá na udržitelný rozvoj. Knorr. Ochutnejte ten rozdíl.
Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě. Zodpovědné podnikaní společnosti stanovuje Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání. Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.
Spolehlivě, bez hrudek
Náš závazek
Vždy dokonalý výsledek
S kvalitními surovinami

Složení:
Složení v dehydratovaném stavu:, Pšeničná mouka, Palmový tuk, Barvivo (amoniakový karamel)

Alergeny:
Obsahuje: Pšenice

Skladování:
Skladujte v suchu a při teplotě do +25°C. Nevystavujte přímému slunečnímu světlu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Mouka
Hmotnost: 0.25 kg
Energie: 2451 kJ/592 kcal
Tuky: 41 g
z toho nasycené mastné kyseliny: 30 g
Sacharidy: 49 g
z toho cukry: 0,7 g
Vláknina: 1,7 g
Bílkoviny: 6,5 g
Sůl: <0,01 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: