Zobrazované ceny jsou platné dnes. Mohou se změnit dle výběru časového slotu při výběru doručení zboží

Aviváž Coccolino Blue Splash 1.80 l

174,90 Kč 97,17 Kč / 1 l
Skladem (>5 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

- Koncentrovaná aviváž - Svěží vůně Blue Splash - 72 pracích dávek - Úžasná dlouhotrvající vůně - Měkkost a nadýchanost prádla - Snazší žehlení Modré Coccolino Blue Splash má krásnou svěží vůni, která je mezi českými a slovenskými spotřebiteli nejvíce vyhledávaná. Díky koncentrovanému složení stačí použít menší množství aviváže.
Aviváže Coccolino dodají Vašemu prádlu jedinečnou vůni, úžasnou hebkost a svěžest. Aviváže Coccolino jsou charakteristické Technologií microencapsule. Ta spočívá v tom, že každá kapka aviváží Coccolino obsahuje miliony parfémovaných mikrokapsliček, která v průběhu nošení pozvolně praskají. Díky tomu se vůně uvolňuje postupně, a Vy se tak můžete z voňavého a svěžího prádla radovat i dlouho po vyprání. Roztomilý medvídek Coccolino Vám přináší úžasné kombinace vůní, které Vám dokážou zpříjemnit den. Používáním aviváže navíc pomáháte déle udržet kvalitu látky, Vaše prádlo rychleji schne a snáze se žehlí. Navíc má používání aviváže antistatický účinek. Pod značkou Coccolino můžete najít také pestrou paletu dalších doplňků praní. Vyzkoušejte aviváže doplnit například parfémovanými perličkami Coccolino Intense, při žehlení krásně ovoněnou vodu do žehličky, vonné ubrousky do sušičky, nebo třeba vonné sáčky, které zvládnou Vaše oblečení krásně provonět v šuplíku nebo ve skříni.
Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě. Zodpovědné podnikaní společnosti stanovuje Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání. Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.

Složení:
5-15%: kationtové povrchově aktivní látky, <5%: parfum, alpha-isomethylionone, citronellol, eugenol, hexyl cinnamal, limonene, DMDM hydantoin, potassium sorbate

Skladování:
Spotřebujte do: viz obal (měsíc, rok).

Doplňkové parametry

Kategorie: Prací prostředky
Hmotnost: 1.8 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení